Tuesday, December 4, 2012

DARI SAYA KEPADA ANDA.........

Blog ini saya buka untuk membuai anda..
Menjelajah bersama-sama saya dari hidup sebagai anak kecil sehingga tergelar sebagai orang lama. Pengalaman, ingatan, kesedihan dan kegembiraan kita akan kongsi bersama...


Didalamnya ada kisah benar,pengalaman, dan reka cipta dari naluri dan kadang kala tidak pun berkaitan dengan sesiapa. Maafkan saya jika  intisarinya menyedihkan, menyimpan kenangan, tersentuh oleh gaya bahasa dan persembahan. Harapan saya agar blog ini dapat mendidik jiwa pembacanya melihat kebelakang dan memandang kehadapan sama rata kerana kehidupan ini perlukan imbangan antara perkara buruk dan baik, pahit dan manis.

 Dari hari kehari bertambah pengunjong Blog BUAI LAJU-LAYU ...SAMPAI PUCUK ATAP...Terima kasih atas kunjongan anda semua.

No comments:

Post a Comment