Saturday, July 22, 2017

Cerita Nenek Wangi 1....



Kejab je setahun berlalu....dah jadi nenek dah saya.
Alhamdullilah.  Lum sempat pun muatkan gambar-gambar perkahwinan Aie...
Bertekatlah saya mengumpul sikit kenangan di majlis persandingan Aie untuk kenangan sanak saudara kalau masih ada berkunjung ke blog kesayangan saya ni. Dah tak ada sesiapa yang singgah ke sini sejak kebelakangan ini...heheh

 

16 hb Julai tahun lalu 2017 bersamaan 11 Syawal 1438.....Kami mengadakan majlis resepsi meraikan pernikahan Aie dan Kina.





Kek di deco oleh anak buah saya
yang lebih dikenal di Muar ni dengan gelaran Mat Oven..boleh tahan juga gelemar gak kan...






Ni lah rupa kek nya dari dekat....Terima kasih Mat Oven.








Ok seterusnya, ni lah nilai sebuah kasih sayang..Aliza Marsan kakak yang menjaga Khair semasa dalam hari ke ke Usia 2 tahun..





Ibu saudara dan sepupu Aie....yang bertungkus lumus dari awal hingga ke akhir majlis.

 




Ini lah abang Sapon,  
saya kenali dia sejak di tingkatan 4 tika kami  bersekolah di SDAD Muar.Entah kenapa kami terus sesuai berkerjasama hingga kini...
abang angkat yang terdekat...Alhamdullilah.

No comments:

Post a Comment