Sunday, April 12, 2015

9april2014.




Terimalah kenyataan itu
ianya sebuah rasa kegembiraan
menjelang hari ulangtahun kebahagiaan
aku hanya ingin kau tahu
antara kita ada banyak persamaan...

Aku kebingungan beberapa detik kemudian
Rasa berdosa kian menebal....
Ilahi tolonglah 
apa yang telah ku perbuat
andai kau ambil dia
beratnya dosa yang ku tanggung
sepanjang usia akan ku tangisi
kerana kasih sayang itu.....
masih ujud biar hanya diujung sepatunya..
sedang kasih ku  berkubur ditapak tangan.

aku meninggalkan malu ku....
malu seorang isteri
kepada seorang isteri
andai api yang menyala terbakarlah aku
andai salju yang turun bekulah aku
betapa kelu nya dan lidah itu ketar
ku sembunyikan kenyataan
sesungguhnya angkara aku lah wahai isteri......




Terima kasih tuhan ku...

9april2015 berlalu....
dan berlalu hari demi hari..

Terima kasih tuhan ternyata kau terima doa ku.





Kecilnya jiwa ku bila tumbuh kekuatan itu

aku tak minta untuk dihentikan
Ilahi doa ku hari ini....

biarlah takdir terus berjalan
janganlah biarkan kami dalam bebanan

dan tangisan di akhir pertemuan.


















No comments:

Post a Comment