Thursday, May 21, 2015

FB ni..........

Satu hal gak lah saya ni...macam malas je nak teruskan main2 FB ni.  Ingat tu je lah medan permainan dengan kaum keluarga.  Dapatlah juga kenal anak buah dan tau sikit perkembangan semasa berkongsi dengan mereka.

Aduhai malang hingga  saya tak tahan ..orang putih ke, negro ke kerja dia masuk ke ruang pesanan. Ingatkan sedara mara...tupp buka ha tu dia......Jamil AR lah  ...Ahmad  Don...hey, aje serabut saya dibuatnya.


Saya berehat dulu dari FB ya untuk beberapa ketika.  Hamba Allah yang ni macam paham Melayu lah.  Dia memang follow saya nampaknya.  Minta maaf banyak-banyak saya akan tumpukan ke blog dan merehatkan FB insyaAllah.  Bukan tak suka berkawan tetapi mereka tu lelaki... suami saya tak benarkan kecuali dia kenal hamba Allah tu. 


Waktu senggang saya akan gunakan untuk belajar secara on line, insyaAllah.

Ok tak berarti saya terus pergi dari berFB ....saya berehat sementara sahaja ya!. Tentulah saya merindui anda semua nanti. ....emmm.  Terima kasih atas kerjasama dan ukwah yang mesra dari anda.  Semoga kita terus bersama nanti. InsyaAllah.






No comments:

Post a Comment