Saturday, February 9, 2019

SEBUAH CINTA DI SYURGA

Kamalati Aida.....Mac 2017
Terhasil lah nukilan ini....

















SEBUAH CINTA DI SYURGA

Akhirnya aku kembali kepada tuhan
atas ujian yang mengalir
ternyata aku semakin lemah teralir
untuk melerai kusut yang membusut

Keliru...
inikah dendam kesumat yang tersimpan?
atau ianya jalinan kasih yang jernih?.
andai 💕 kasih sayang kepada wanita itu tulus
selain ia manis ia membuangkan rasa cemas
akan terkulai kehormatan seorang wanita
yang kini berdiri disisi mu.
Kadang-kadang terasa amat lelah
mengenangkan hidup ini permainan
dan tuhan sedang menguji cinta ini cinta dunia
Sedangkan aku butuhkan SEBUAH CINTA DI SYURGA.🌱
Tika aku tunduk percaya sebuah cinta yang bersih
Kau tinggalkan dengan kealpaan
tika terapung dan berayun
kekuatan ku hilang
aku pun kembali pada tuhan ku...
mencari-cari ketentuan di Loh Mahfuz
SEBUAH CINTA DI SYURGA 🌸🌸🌸🌸

No comments:

Post a Comment